Årsmöte 2020

Den 23 mars kl 18-21 är det dags för föreningens årsstämma 2020.

Dagordning kommer i samband med kallelsen senast 1 månad innan årsmötet.

Välkommen på Årsmöte!

Måndagen den 23 mars kl. 18.00-21.00 är du som medlem i Konstkollektivet välkommen på föreningens årsstämma 2020.

Du som medlem har rösträtt på mötet och är en viktig del i hur föreningen tar form 2020.

Vi håller till i våra lokaler på Pixbovägen 5 i Mölndal. Vi bjuder på fika!

Under kvällen kommer styrelsen också att informera om allt som är på gång 2020 samt de renoveringar som vi står inför.

Såväl medlem som styrelsen får avge motioner att behandlas av årsmötet. Har du något önskemål till Konstkollektivet? Skicka en motion till oss senast den 1/3.

Du som medlem har även rätt att ta del av föreningens verksamhet- och revisionsberättelse, verksamhetsplan med budget samt inkomna motioner med styrelsens betänkande en vecka innan årsmötet. Är du intresserad av detta eller vill skicka en motion? Maila då till info@konstkollektivet.se

Vill du vara med och bestämma i Mölndals bästa förening?

Just nu söker vi ledamöter och suppleanter till styrelsen samt valberedning till nästa år! Uppdraget innebär att du är med och formar föreningens riktning och gör så att fler fantastiska projekt kan ta plats hos oss!

Styrelsen träffas första måndagen varje månad och brukar ha någon kul kick off helg och liknande ett par ggr/ år. Uppdraget är ideellt men… man får gratis tillgång till våra lokaler! Vill du vara med i styrelsen eller har frågor om uppdraget? Kontakta då vår valberedning Oskar Lindvall och Martin Alexandersson via oskarlindvall@hotmail.com.

OBS! Tänkte du komma förbi? Anmäl dig gärna genom att skicka ett mail till info@konstkollektivet.se så vet vi på ett ungefär hur mycket fika vi ska köpa 🙂

Varmt välkomna!  // Konstkollektivets styrelse